Nadyaski Haftadayım aslında ama doktorum bebiş 12 hafta uyumlu dedi ikili testi yaptırdık bugün cinsiyet olarak erkeğe benziyor dedi bakalım heyecanla bekliyoruz🥰
Buse-l Herkes kalça ağrısından bahsetmiş ama benim gibi sürekli uyuyan kafasını yataktan kaldıramayan bitkin yorgun olan yokmu .yalnizmiyim yoksa bu konuda .haftalardır perişanım .buna ek bulantı da var tabi .
Mk34 Buse-l uyku olmaz mı geçen haftalara nazaran bu hafta daha düzenli uyku saatlerim.Gebeliğin başından beri bende erken uyudum geç kalktım ona ek olarak gündüzleri de uyudum.Suan düşününce yine uykum geldi😂
Sevgiylm34 Buse-l o ilk zamanlar bende de çok vardı şimdi düzeldi ama aksine geceleri çok rahatsız olmaya başladım havalarda sıcaklaştıkça daha çok sıkıntı olacak gibi 🥺
Papattyyaa Dilara0638 hayır canım, daha kontrole gidemedim ayın 11 inde inşallah, sana ne söyledi peki??
Dilara0638 Papattyyaa bana %90 erkek dedi ama cumartesi günü tekrardan gidip kesinleştireceğiz inşallah
Papattyyaa Dilara0638 ayyyyyy hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah canım bakalım bana ne diyecek çok heyecanlıyım 😋
lentil Meri24 bende bunu merak ediyorum. 12+1 im karnım bence baya var. Benim dışımda var mı diye merak ediyorm bu kadar erken karnı çıkan
Dilara0638 Meri24 ben hala kilo veriyorum karnım çıkmadı hiç hafif bi şişlik hissediyorum sadece senin çıktı mı🤭
sena17 Papattyyaa öyle miii ,doktorum %80 kız dedi ,3 hafta sonra netleşir yanılma payı yüksek dedi heyecanla bekliyorum 🥰sizin netleşti mi
vitruvius Mutluolmaliyim son regl tarihinin ilk gününden saymaya başlıyorsunuz. Benim en son 3 şubatta reglim başladı, 12+6 oluyor. Buna göre hesap yapabilirsiniz
lentil sena17 evet ilk gebelik🥰 aslında bacaklarını fln tam açtı bizim junior ama doktor bir bakarsın bir daha randevumuzda pipisi çıkmş olabilir dedi 🥰 sizin ilk gebelik mi