Ays0 ben 52 ile hamile kaldım 16. Haftamda 6 kilo almıştım doktorum çok beğendi çok güzel beslenmen böyle devam et dedi 😂 okuyorum mesela millet decavit vitamini hergün alıyor ben haftada 1 falan sanırım beslenmem iyi diye hafta 1 al dedi şuan 17+2 yim hala 6 kilo ile devam ediyorum çok da almak istemiyorum ama boyun 1.59 🤪 tombik tombik ortalıkta dolaşacağım 😂