Ays0 Hly3 ay ciddi bir sağlık sorunu olmasın da kilo neyse 😏 biraz da bünye ve genetik galiba çünkü ben hep zayiftim ama annem ilk hamileliğinde falan 30 kilo almış ee aile uyeleri de hep kilolu ben ne yapayım 🤷😂
Hly3 Ays0 inşallah 😚 evet genetik yapı ile de alakalı bir durum ama yine de çok fazla :)) Hayırlısı ile doğsunlar da verilir diye umuyorum
Ays0 MerveOz0607 bugün tam buğday ekmeği aldım çünkü yarım ekmek sandviç gömme planım var karşı koyamiyorum 😂😂
merveklyc Ays0 63 le hamile kaldım şimdi 72 olmuşum 27+2 günlüğüm valla pek bişey de yemiyorum nerden alıyorum anlamıyorum 🤤🤤 Sağlık olsun yalnız değilsin canım veririz elbet😂🤰
Ays0 mercimekkoftesi1 bebek çok güzel, harika, süper diye anlattı anlattı hadi hayatım bir de sen tartıl dedikten sonra ses tonu değişti resmen içinden çüş ayı dedi gibi hissettim 🤦😂😂
Ays0 Nilasyamom kayınvalideme dedim anne kilon çok dedi doktor diye aman hani görünürde yok o ne bilecek ye kızım sen çocuk aç kalır dedi 😂😂
Ays0 drn05 ay yok ben razıyım 5 kiloya daha çünkü şimdiden bebek daha 600 gram anca onun 2-3 kilo olduğu zaman ben ne olurum kim bilir 😂
Yenibirannee Ays0 bence zayif hamile kalmissiniz 😊 bende 1.63 boyundayim 65 kiloyla hamile kaldim suan 23+3 haftaligiz tam 70 kiloyum benim peh istahim yok ama ya dogurduktan sonra veririz nolcak insan büyütüyoruz icimizde 😁😁
idiloska Ays0 tatlı yemeyin bi hafta, ben öyle yapıyorum, ekmek tam buğday, pilav makarna bi kaşık o da ayda bir filan. Bi de bu aralar korkunç reflü başladı ister istemez yiyemiyorum boğazımda sürekli bi yanma.
Ays0 idiloska ben de rafine şekeri kesersem muhtemelen pek sorun kalmayacak çünkü diğerlerini çok yemiyorum aslında
-Kbra8- Ays0 canım bende 1.65 boy 57.8le hamile kaldım ilk 3-4 ay zayıfladım hiç bişey yiyemiyodum 54lere düşmüştüm ağlıyordum doktorun odasında çocuğum aç kalıyor diye doktor bundan sonra açılır iştahın dedi. Benim bi açıldı 😂 doktor her gitmem de bi sonraki kontrolünde sadece 1 kilo alma hakkın var diyordu bende hep sövüyodum içimden 😂 doymuyorum açım diye ağlıyodum bu sefer 😂 şimdi 38.haftama gireceğim iyi ki Öyle yapmış diyorum yoksa ben 30 kilo bile alırdım. Şimdi normal Doğum bekliyoruz en azından Doğumdan sonra vereceğim kilo daha az. 14 kilo aldım toplamda. Sen doktoruna uy dikkat et 😊
Ays0 -Kbra8- bana da her ay 1 kilo hak verdi. Benim doğum şeklim de belli değil umarım normal doğum olabilir diyorum da işte kuyruk sokumum kırık benim o yüzden duruma göre karar vericem dedi bakalım 🙈 bugün 2 dilim tam buğday ekmeği yedim ve çay yerine süt içtim 😂😂
bitanembugram Ays0 sizin yine iyi kilonuz ben en başından şişman şekilde hamile kaldım 2 kilo alınca doktor hemen kızdı yasaklar koydu şimdi bişey yerken hep korkarak yiyorum 😀
Ays0 bitanembugram ben de vicdan azabı çekiyorum sabah fırına indim tam buğday ekmeği almaya o sırada simitler yeni çıkıyordu fırından ve kokladım geldim 😂
Hilall35 Ays0 Ay bende 19 haftalık oldum ama ne kadar aldim bilmiyorum herk3s kilo almışsın diyorlar şundan bakımca kalçanın bir miktar çıktığını gördüm pskolijm alr üst oldu ama bebegim Iyi olsun yeter verilir kilolar.
Ays0 Hilall35 benim de görünür de hiç kilom yok hafif basenlerim çıktı eşim bile kendine 1 kilo anca almissindir aşkım dedi ama tartı öyle demiyor 🤦😂
sosi5 Ays0 uok hayir sağlıklıyım da ama yıkıyorum doktorum bi sey demedi ama soyle oglumda 57 ile hamile kaldım 5 85 le dogum yaptım 50 ye düştüm 5 ayda doktor bünye meselesi diyor su anda
Aysun1983 Ays0 17. Haftama kadar çok güzel ilerlemişsin gerçekten ama 7 haftada 6,400 nerdeyse haftada 1 kilo yapıyor cnm 30′dan sonra daha hızlı gidiyor şimdi 36+2 bende 32′den sonra her hafta 1 kilo almaya başladım onun öncesinde hafta da yarım kiloydu toplamda 20 kilo aldım şu an 25 gözden çıkarttım 😀
Ays0 Aysun1983 o ara anneme gittim kalmaya işte tüm suç annemin 🤭 anneme dedim ay anneeem ben de aç kalıyorsun diye üzülüyordum nerene almışsın kiloyu dedi 😂😂
ilkbahar1 Ays0 bende 35+0 dayım şuan ve toplam 16 kilo aldım şuana kadar🙊 doğuma kadar kilo almamayı hedefliyorum yani inşallah😂 neyseki boyum uzun 1.75
Ays0 ilkbahar1 Boy baya kurtarıcı ya neyse pek bir şey kalmamış şanslısın ben o zamanlara nasıl geleceğim acaba diyorum 😂
Ays0 Kardln1 benim doktorumun ses tonu değişti resmen dünden beri karnıma anana şişko dediler anneem diye konuşuyorum 😂😂