drn05 Ays0 🙈 aynı 53 ile kaldım ilk 16 haftaya kadar hiç kilo almadım zaten aç gezdim. Şuan bu kiloyu nasıl aldım bende bilmiyorum valla. 37. Hafta ve 66 kilo ile yola devam 🙈
Ays0 Pamuk1704 ay kilo neyse de şeker çıkmasın ya şimdi bile isteye yiyoruz, şeker olunca mecbur dikkat etmek zorundasın 😏 bebek tombiş biraz benim bugün 585 çıktı neredeyse 600 gram gayet iyi dedi. Keşke bana da iyisin diyeydi 😂
S1213 Bende 23 haftalık hamileyim 63 le hamile kaldım 74 kilo olmuşum bide benim bacaklarım ellerim şişti
Ays0 S1213 doktora gittin mi belki sorun vardır benimde ayakta çok durunca çok oturunca bacaklarım ayaklarım şişiyor da normal kilo ve bebek baskı yapiyor dedi
sosi5 Ays0 uok hayir sağlıklıyım da ama yıkıyorum doktorum bi sey demedi ama soyle oglumda 57 ile hamile kaldım 5 85 le dogum yaptım 50 ye düştüm 5 ayda doktor bünye meselesi diyor su anda
Ays0 [silindi] 3 kilo gayet iyi aslında ya böyle gidersen bir şey olmaz ama benim gibi birden alırsan kötü. Kaç saattir bozuk plak gibi takıldım bana şişko dedi diye 😂😂
idiloska Ays0 tatlı yemeyin bi hafta, ben öyle yapıyorum, ekmek tam buğday, pilav makarna bi kaşık o da ayda bir filan. Bi de bu aralar korkunç reflü başladı ister istemez yiyemiyorum boğazımda sürekli bi yanma.
Nilasyamom Ays0 valla bu doktorlar tam köteklik 😄 74 ile hamile kaldım, 32 haftadayız 86 kiloyum. Doktorum diyor ki ‘ tam Antep gelini gibi kilo almışsın ’ dedi bugün 😂 hiç de tınlamadım. Bebeğim sağlıklı olduğu sürece kilo verilir hiç dert değil
Ays0 Nilasyamom ahahah o nasıl benzetme ya 😂😂 benim sonum da öyle çünkü Adana’ya taşındım sonrası durum bu işte ha Antep ha adana 😂😂
Hly3 Ays0 😶68 ile hamile olduğumu öğrendim suan 85 i görüyorum tartıda. Çok fazla ve hızlı kilo /ödem alımım oldu henüz 28+0 iz. Tek korkum gebelik zehirlenmesi tahlil ve tansiyon normal şuan…
Ays0 Hly3 ay ciddi bir sağlık sorunu olmasın da kilo neyse 😏 biraz da bünye ve genetik galiba çünkü ben hep zayiftim ama annem ilk hamileliğinde falan 30 kilo almış ee aile uyeleri de hep kilolu ben ne yapayım 🤷😂
MerveOz0607 Bende kilolu hamile kaldım dikkat ediyorum 25 haftadayım 4 kilo aldım doktorum benim de sevmiyor kiloyu ne yapayım mutfağın önünden geçerken kilo alıyorum 🤣🤣🤣
Ays0 MerveOz0607 bugün tam buğday ekmeği aldım çünkü yarım ekmek sandviç gömme planım var karşı koyamiyorum 😂😂
Bilgeagiroglu Ays0 aynı kiloyu almışız 🙈🙈 doktorum bana da sürekli söylüyor ama alıyorum istemsiz. Aslında reflü yüzünden hamur işini tamamen kestim ama ödem çok sanırım 😑
Ays0 Bilgeagiroglu bizim evin altı fırın ama bir gör ekmeğin bile her çeşiti her boyutu var sabahları inip doldurup geliyordum simit poğaça 😂😂
drn05 Ays0 inş görmezsin 😅 bebişi değil kendimi beslemişim😅 aslında hiçte yemeyi abartmadım ama anlamadım gitti. Bunada şükür ya napalım Allah başka dert vermesin
mercimekkoftesi1 Benim doktorumda tam tersi ‘kız sen bişey yiyip içmiyo musun ’ demişti 😄 29 hafta da 4 kilo aldım sadece. Sonra bebeğe baktık bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş kilosuda biraz fazlaymış, senin yerine bebişin almış kiloyu dedi 😅
Ays0 mercimekkoftesi1 bebek çok güzel, harika, süper diye anlattı anlattı hadi hayatım bir de sen tartıl dedikten sonra ses tonu değişti resmen içinden çüş ayı dedi gibi hissettim 🤦😂😂
Ays0 drn05 ay yok ben razıyım 5 kiloya daha çünkü şimdiden bebek daha 600 gram anca onun 2-3 kilo olduğu zaman ben ne olurum kim bilir 😂