34Gizem Merhaba 🤗 çok memnun kaldık🙏🏻 hemen üstte yazdım ne kadar memnun kaldığımızı❣️ Anadolu yakasında oturuyorsanız Ümraniye metrosuna binin. Ümraniye’de inin, çıkışta hemen karşıda santral iş merkezi var, Sibel Açıkalın kliniği yazıyor 5. Kata çıkın ortadaki arkadaşlar size yardımcı olacaktır 🙏🏻