Nimetmtn Merhaba 🤗 bugün detayli ultrason’a girdik herşey çok yolunda çok iyi🙏🏻 Erbil hoca şakacı bir doktor ve aşırı bilgili deneyimli bir doktor. Klinik tertemizdi. Ayrıntılı ultrason yaklaşık olarak 30-40 dakika kadar sürdü. Önce konuştuk Güzelce tanıştık daha sonra ayrıntılı ultrasona girdik. A’dan z’ye kadar Bebeğinizin herşeyini ölçüyor ona göre değerlendirilir yapıyor. Bebeğimin yüzünü gördük renkli Ultrason ile bize gülümsüyordu:) baya kağıt verdi detaylı ultrason çıkışında ve yüzünün bir fotoğrafını verdi 🥺❤️ diyeceğimi o ki aşırı memnun kaldık. Bu arada eşleri de içeri alıyorlar video çekebilirsiniz. 🙊🕊️