Deletedmom23234 canımmm bugün gittim detaylı ultrason için gerçekten çok memnun kaldım çok şükür hiç bir sıkıntı da çıkmadı doktor baya ilgiliydi yarım saat den fazla baktı benim inatçı kızım uyuyordu zorla uyandırdı daha sonrasında elini yüzünden hiç çekmedi yürüdüm çikolata yedim zar zor görüntü alabildik ama baya uğraştı doktor çabaladı gerçekten fiyatına göre hakkını fazlası ile veriyo çok teşekkür ederim tekrardan iyiki gitmişim diyorum… 💯💯💕💕