30+1 bebeğim 24.haftalardan beri kafası aşağıda. Ben de hissediyorum zaten ayakları ile kendini ittiğinde kafası ve ayaklarını 🤣 ama kafası Bi sağda bir solda oluyo tabi kıpır kıpır. Hazırlık olarak bizim yaşadığımız il çok sıcak olacağı için ben Bi 10lu hastane çıkışı bir de normal bir takım aldım. Gerisini hep kısa kollu aldım. Eğer uzun giydirmek zorunda kalırsam ilk çocuğumdan kalan uzunları çıkardım piyasaya 🤗