AysenO Kediannesi123 bende 2 3 uzun kollu (10 lu) , 4 5 kısa kollu(5 li) hastane çıkışı var. Bu kadarı yeter diye düşündüm küçük gelir giydiremeyiz. Temmuz sıcağında gelicek benim oğluşum nasip olursa, kısayı oyüzden bi tık fazla aldım. Üşürse de Müslin örterim diye düşündüm😇
YunSer Aleovera benim eşimin tarafındaki bebişlerin hepsi haftasına göre kafaları büyük doğdu hiç bir sıkıntıları yok genetik olabiliyor şuan benim 2. Bebişim ve buna da kafa bir hafta daha büyük gözüküyor dediler ama hiç problem değil sadece ve sadece normal doğum olmayabilir :)
Halenur-42 seyma_utku Temmuz sıcakları malum benim evim de çok sıcak oluyor o yüzden müslin örtmeyi düşünüyorum
alimerve Halenur-42 bas asagi durması gerekiyo zaten benimde başı aşağıda sol kaburgamda ayakları varmış 😅
Halenur-42 alimerve baş aşağı deyince büyüklerin aklında hep bi erken doğum mu yoksa oluyor 😀 sizin kaç haftalık 😊
alimerve Halenur-42 yooook canım doktorum artık bu aydan sonra aşağı durması gerekiyo seninle normal doğum yapicaz dedi öyle gözüküyor simdilik 29haftaligim bu arada 🥰
Leylak1626 30+1 den bildiriyorum kızlar kıyafetleri ertelemeyin anam ağladı bugün ilk defa hamile olduğumu hissettim🤦🏻♀️ ben ettim siz etmeyin🤣
Arzuska 29+3 🙋🏻♀️ Cumartesi günü kontrolümüz vardı biZimki içerde cirit atıyo daha dönmemiş😂 doktor vakti var dönmeye dedi bir daha 32 hafta bitince gideceğim, dönmemişse kaldırım yürüyüşüne başlayacağım 🤷🏻♀️
Ddmdzmn Halenur-42 ben kafamda sürekli o alınacak bu alınacak diye düşünmekten çok sıkıldım hepsini e bebekten sipariş verdim bir rahatlama geldi tavsiye ederim 😄 şimdi kısmetse kapanmadan sonra mobilya bakıcaz
Halenur-42 Ddmdzmn bende çarşıya çıktıkça gidip almıştım biraz biraz bizim de öyle bayram sonu mobilyası alınacak toplu büyük bir alışverişe çıkılacak daha valiz hazırlığı var epey iş var bayram sonu bizlere 😀
Handeslife Halenur-42 bende 30 haftalık gebeyim :) Temmuz ortası nasipse doğum. Benimde geçen hafta kontrolüm vardı başı aşağıda ama yer var son zaman bile dönebilir ☺️ Önemli olan sağlıklı olması ☺️
Halenur-42 Handeslife öyle öyle tabiki normal doğum istediğimiz için aman dönmesin öyle kalsın diyoruz ama son dakika bir şey çıkmaz inşallah sağlıklı olsunlar başka bir şey istenmez 😊
Eegurefeoglu Halenur-42 ben makatmışım tam makat doktor sezaryen olacak diyormuş son gün dönmüşüm hiççç güvenme bebişine sen ama dönmeme ihtimali de yüksek keyfi yerindeyseee