babyme_ay olmazsa olmaz 10 lu hastane çıkışı bende de var birini annem birini kayınvalidem aldı ama kumaşı pamuklu yumoş yumoş yakmaz inşallah bir kaç tane de 5 Li takım var yeni doğduğu sıralar yeter sonrası için kısa kollulara dönmeyi düşünüyorum 😀