Bahar_kzlrmk00 mucizem09_ doktorum da bana dedi aşı için cagırdılar vurunca bilriisn sorun yok diye ama suan 20+1 haftadayız henüz aşı için arayan olmadı benmi arasam 😄
Ssgndz mucizem09_ o zaman şey yap, bana aşı olacağım günün yazılı olduğu kücük beyaz kağıt vermişlerdi kaşe falan yoktu üzerinde, sen de bi kağıda o günün tarihini yaz bana bunu verdiler hamileyim aşı olmam lazım de bence bi problem oluşmaz
esra556141 mucizem09_ ben bugün gittim geldim polise falan denk gelmedim ama gelsemde aşı olmaya gidiyosunuz yani ne yapabilirsiniz sağlık ocağından randevu da alinmiyoki gösteresiniz bise olmaz hamilesiniz sonuçta
Nelmali mucizem09_ e nabızda kayıtlı aşı olduğunuz tarih ekstra kart vermiyorlar burada da sistem üzerinden işleniyor ordan gösterebilirsiniz
mucizem09_ Mucizembnm hic sormadim canim burda gebelik riskli olamyan herkese vvuruyolar suan 2ci dozumh vurulcam zaten gecti artik
mucizem09_ Bahar_kzlrmk00 galiba oyle olacak normalde asiyi yaotigi gun takibinde olmasi lazim takiba gittinmi hic
mucizem09_ greybrde oyle abartilcak kadar degil canim sadecr sızladi bide kolimu kaldiramadim ama normal durdugund felan yukari kaldirmassam hic hissetmedim oda 2 gun surdu gecti ❤❤
Leylak1626 mucizem09_ ben 28. Haftada 2. Dozu vurundum direk doktorum tek doza tamam dedi. Dediğiniz gibi kol ağrısı oldu fakat bebek hareketlernde azalma hissetiniz mi 1 hafta oldu daha yeni yeni hareketleri eski haline geliyor önceden çok hareketliydi yerimi daralıyor anlamadım yasakta doktora gitmekte istemedim
mucizem09_ Bahar_kzlrmk00 git canim tabi 17 haftamda gittim hem tahlil yapildi hem tetonoz oldu seninkiler daha kktu bildirmismiydin pski
Sed22-09 mucizem09_ canım aşıyı ebeler yaptığı için randevu almana gerek yok kart da verilmiyor zaten, geçen sağlık ocağı doktorum hamilelere olsun acil durumlar için sağlık ocağı açık demişti yani sıkıntı yaratmazlar aşım var dediğin sıkıntı olacağını sanmıyorum
Bahar_kzlrmk00 mucizem09_ yok bildirmedim canım benim haberim yoktu ki doktorum söyledi banada seni sağlık ocağından tetenoz aşısı için cagıra bilirler vuruna bilirsin sıkıntı olmaz dedi onun üstüne ben birkere daha kontrole doktoruma gittim sağlık ocağından hala arayan yok işte merak ettim şimdi bugün çalıştığım için yogunluktan unuttum arayamadım ama sabah gün içerisinde arayım bari