mucizem09_ Kizlar 17+1 haftamda tetenoz asisi oldum saglik ocagindaki 1 ay sonra 2ci doz dedi suan 21+5 haftadayim yarin gideyim diyorum fakat bana kagit felan hic verilmedi numarada yok ariyamiyirum acaba gitsem sorun yaratirmi polisler biraz mesafeside var bana
Merineri mucizem09_ yok canım hiçbir şey olmaz. Zaten hamile olduğunu fark ederler, aşı olacağını söylersin. Ben de yarın gidicem.
Nisanurunannesi3850 depsizoo saglık ocagina randevuylamı gidiliyorki bizim burda herkes kafasina gore girip cikiyo randevuya gerk yok🤔
yagmurdogann mucizem09_ canım randevu almana gerek yok ben direk gidiyorum ebeyle görüşüyorum zaten gel dediyse git ama aşı kartını al zaten iste bulunsun sende sorun olmaz hastaneye gidiyorsun dönüş için belge alırsın.
16evin Bence gitt ihmal etme hamile olduğumuz için polisler birşey diyemez sonuçta yaptırılması gereken bir aşı ,bnde gittim geçen gün birşey olmadı durdurmadı bile polisler beni,bnde de aşı kartı falan bişey yoktu öyle eli boş gittim
mucizem09_ Seda-1 canim benim saglik ocagi gibi degil kucuk biyer internette numarasini bulamadim ebede vermedi numara bana
mucizem09_ depsizoo saglik ocaginda ilk defa duydum canim benim gittgim 1 ay onceydi tabi suan degistiyse bilmiyirum ki vala
Mucizepamugum depsizoo bende gittim canim randevusuz gittim hatta kaydim baska sehirde misafir girisi yaptirdim oylelikle vurdurdum bugun tetenoz asisini aliyolar yani ☺
Ssgndz mucizem09_ o zaman şey yap, bana aşı olacağım günün yazılı olduğu kücük beyaz kağıt vermişlerdi kaşe falan yoktu üzerinde, sen de bi kağıda o günün tarihini yaz bana bunu verdiler hamileyim aşı olmam lazım de bence bi problem oluşmaz
TheBaby mucizem09_ Randevusuz gidiliyo zaten. Buna randevu alınmıyo. Ama aşı kartı vermeleri şart. Size verilmemiş
Mucizembnm Erken olmuşsunuz sanki ilk dozu. 20. Haftada bebek hareketlerinii hissettikten sonra dedin bana