AESahin Eliffff3351 aynen bende öyle dedim sonuçta hastanenin kendi doktoru 2 bin 3 bine yapıyor ama onlar dışardan hasta götürünce fiyat artıyor malesef ben zaten doğum için devlete gidiyorum düzenli kontrolüm devlette çok ta memnunum
AESahin Eliffff3351 ama bu fiyatları genelde sezeryan için veriliyor normal doğum 500-600 daha aşağı oluyor ama yok dikiş artık yok bilmem ne yaptık diyerek yine o para çıkıyor her şekil
AESahin Es_eskaya51 Es_eskaya51 evet çok güzel yorumlar yok zaten Bor devlet hastanesini görseniz hem yeni. Hem büyük ve gerçekten her zaman sakin oluyor sakin olduğu içinde personeller doktorlar hepsi ilgili ve güler yüzlü
Es_eskaya51 AESahin biliyorum canim hafta sonlari bahcelideyim kayinvalideyi falan goturduk yeni guzel
Eliffff3351 AESahin canım bu ilk dogumun muydu? Devlette ne olursa olsun kesiyorlar uğraşmıyor lar dediler korktum bende ya.. şimdilerde kesisiz dikişsiz doğum cok ön planda acaba meltem hanim bu konuda titiz birimi?? Kendi bizzat ilgileniyor mudur
AyseAte Gmsyusra canım bende detaylı ultrason için gitmeyi düşünüyorum murat beye şehir dışından geleceğim de ilgili şekilde yapıyor mu detaylı ultrasonu ?
Gmsyusra AyseAte Evet her konuda çok ilgili bir doktor gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz. Randevusu genelde çok dolu oluyor önceden mutlaka randevu alın bence. Ben her gittiğimde bebeğimin organlarına beynine vs herşeyine yeniden yeniden bakıyor
AyseAte Gmsyusra usra#15290374 Detaylı ultrason 40 50 dk arası oluyormuş genellikle murat bey ne kadar sürede bakıyor tek tek inceleme yapıyor mü şehir dışından geleceğim baştan gönderir gibi cevap vermediler tereddüt ettim
Gmsyusra AyseAte benimki 20-25 dakika sürdü ama bu sürede o kadar çok şeye bakıp söyledi ki bizim içimiz rahat etti. Tabi ki sizin tercihiniz
gisturk bende murat hocaya gidiyorum. şimdilik memnunum doğumla ilgili şeyleri hiç konuşmamıştım daha erken olduğu için. sadece sezaryen yaptığını bilmiyordum burda öğrendim