Ebru_d ben Feyza hanımla başladım sürece. Ücretler yüksek olduğu için doğumu devlette yapacağım ama sonuna kadar Feyza hanıma da kontrole devam ettim murat Özdil çok önerdiler ama doğumlaro Kayseri de yaptırıyor ve sadece sezeryan doğuum yaptırıyor bu yüzden tercih etmedim bir devlet Hastanesi’nde Meltem hanım var zaten tek doktor ben çok memnunum ondan ilgi alaka güzel hastanede.