Eliffff3351 ben 1 hafta önce kontrolüm vardı bebeğimin kilosunun önde gittiğini ve 4 kiloya yakın olursa 4 den fazla olursa riske atmam yıpratmak sezeryana alıyorum dedi.Bi terslik olursa gel herşeyin yolunda biz her şekilde yanında olacağız dedi çok tatlı konuştu ben hiç bişi sormadım bile:) ama doğuma ebeler giriyor doktor da gün içinde hastanede olursa uğrayabilir belli olmaz tamamen ebelerin insafına kalmış bu birazda bizim cabamiza bağlı bol bol yürüyüş yaparsak hurma vs tuketirsak işte doğumu kolaylaştıran şeylere örnek verdim bunları yaparsak açılma süreci daha hızlı ilerler kesmeye gerek kalmaz.Bide tehlikeli bı durum yoksa hastaneye erken gitmemek lazım sanciyi evde çekip açılmayı en az 4-5 cm i evde sancı çekerken olursa hastanede kesmezler bile yani düşüncem bu yönde okuduğum arastirdiklarima göre:) :)