Adige60 erken gidip kalabalığa girmeden muayene oluyorum ben levent beye… adam laf anlatamıyor maalesef insanlar sırada beklemeyi beceremiyor virüs felan da dinlemiyorlar.. Dedğiniz gibi bi dışarda sıra birde içerde.. sabahları tek tek alıyor ama sonra ipin ucu kaçıyor maalesef.. Üniversitede randevu bulmak çok zor sürekli gidince peki randevu bulmak yine mi zor?