Annebebek000 Anne_Ftm evet illa tek doktora sart degil ki Ben ilk dilay hocayla devam etmisdim o uniye gecince gokcen hocayla devam ettim Araya pandemi girince medicanaya gittim 2 kere ozlem bolayira Sonra benim bebis erken dogum riski yasadigi icin nazan hoca ilgilendi uni de saolsun cok memnun kaldim hepsinden de Suan ikinci gebeligim gokcen egeyle devam ediyorum ilgili ve bilgili kisiden kisiye degisir tabii
Anne_Ftm Annebebek000 ben ramazan başında hamile değildim ve 6 mayısa gökçen hanıma randevu aldım hamile kalmak istediğim için bi kontrole gideyim dedim tamamen tesadüf hiç bilmediğim bi doktor normalde doktorum Medicana da Kerime hanım da hani kontrol acil bi durum yok diye numuneye gideyim dedim üç gün önce hamile olduğumu öğrendim☺️Yine de gökçen hanıma gideyim dedim sizde gitmişsiniz
Anne_Ftm Annebebek000 peki bi doktora gittiniz testler yapıldı durumunuzun bilgilerini not aldı sonra başka bi doktora gittiniz o doktor bir önceki yapılanları bilmiyor o zaman nasıl oluyor siz mi söylüyorsunuz önce yapılanları?
Babyhappy58 Anne_Ftm farkında mısınız biz dr lara göre hareket ediyoruz drlar ne diye okudu anlamıyorum ki tavır lar havalar afralar tripler asagılamalar bizim secmemiz tavır sergilememiz gerekirken ahhh ahh hastane ve hemşireler hepsini kastetmiyorum tabii ki
Annebebek000 Anne_Ftm 😂😂😂bi de tavirlari var demi Yok ben gittigimde derdimi anlatiyorum oda saolsun guzelce cevap veriyorr ne yapmam gerektigini soyluyor Yogunlukdan dolayi tabi ki biraz acele ediyor olabiliyor bazen
Thisbe Babyhappy58 işine aşık bi doktor..geçse çoktan geçerdi bence en eski doktorlardan biri hastanedeki 😊
nslhhsn9221 E benden İzmir’den ♥️ Sivas görünce bakmadan geçemiyorum. Ablam savaş beyin hastasıydi. Üç kaybı oldu. Savaş beyle tanışınca dünyamız değişti diyebilirim. Riskli bir gebeliği vardı ama gerek moral motivasyonuyla gerekse rakipleriyle süreç o kadar güzel geçti ki. Keşke Sivas’ta olsaydım da bende ona gitseydim.
Babyhappy58 nslhhsn9221 keşke bende 😢😢ama doğumumu hangisinden memnun kalırsam omda kalmayı planlıyorum doğum için gidicem
Pelin-1 nslhhsn9221 bende riskli gebelik surecindeyim Savaş beyi cok duydum yorumunuzu gorunce sevindim umarim ben de memnun kalirim
Sinem_58 Babyhappy58 ben hep öğrendiğim günden beri üniversite gidiyordum taki 13 haftalıkken cinsiyet öğrenmek için medicana ya gittim ve orda direk ikiz gebelik olduğunu birisi 7 hafta 1 günlükken kalp atışı durmuş ve ben o dönemde çok kötüydüm ve üniversite de yatıyordum orada kimse fark etmedi bir çok sorunlar yaşadım hala da yaşıyorum bütün muayenelerime medicanaya gidiyorum ama duruma göre orada doğum yapacağım eğer yapamazsam da kesinlikle üniversiteye gideceğim doğum üniversite gerçekten güzel ama muayeneler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim başta ikiz olduğunu bilselerdi tedavi ona göre uygulanacaktı hatta böbrek büyümesi yaşıyorum bunun için bile katater takıp tedavi uygulayacağız dediler bebek riskli olur ölebilir demişlerdi ben direk medicanaya gittim ordan doktorum kataterlik bir durum yok demişti
Babyhappy58 Sinem_58 yaa çok geçmiş olsun muayene evet çok önemli umursamayıp bazen gözden kaöırabiliyorlar sorunu
Babyhappy58 Annebebek000 benim burdaki dr ben içerde karnımı silmeden hasta alıyo bişey soramıyorum bile
ftmbsrr Medicana’da Sultan Hanım’a gidiyorum.Hem tecrübeli,hem güleryüzlü, hem hanımefendi…Her şeyi yerli yerinde.Ayrıca her test öncesi dışarıda da yaptırabilirsin diye öneride bulunuyor.🌸
SevdaA58 Babyhappy58 mhrsden alıyorum ben randevuları normal de de gittiğiniz de sıra veriliyor gitsenz de hastaneye sıra alıp muane olabilirsiniz tabi erken gidersenz sırası bitmemiş olursa