Babyhappy58 amiinnnn🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻Aslında ben de özele dünya para vermeyi doğru bulmuyorum ama Kerime hanım devlet hastanesinden Medicanaya geçti bikaç yıl önce,onun doktorluğunu insanlığını okadar çok seviyorum ki bırakamıyorum yoksa ben de gerçekten her hastanede yapılan tahliller için para ödemeyi istemiyorum ☹️