Sivaslıları görünce ki sevincim 😄 ben 35. Haftaya kadar levent beye gittim memnun da kaldım güzel ilgilendi şimdi üniversitede Çağlar beye gidiyorum çarşamba yine randevum var Çağlar beyde gerçekten bilgili ve çok iyi birine benziyor çok güzel yorumlar aldım herkesten . Özel olması için onu tercih ettim doğuma geliyor direk. Numune pandemi hastanesi oldugu için üniversitenin yeni hastanesi de çok hoşuma gitti. Tavsiye ederimmm