Babyhappy58 canım ben Ünlversiyede Begüm Kurt hocayada gidiyorum. Önce çağlar beye gittim biraz sıkıntı yaşadım sonra doktoru değişip ali yanık hocaya başladım oda 500 TL alıyordu bütçemize ağır geldi şimdi Begüm hocaya gidiyorum çok iyi bir doktor çok memnunum ilk doğumumu savaş karakuş yaptırmıştı oda çok iyi bir doktor