Betul-91 selam herkeseee🤚5kasım inşallah doğum🤲İkili testte bi tahminde bulundu doktorum kıza benzetiyorum erkek diyemem ama iki hafta sonra netleşir ozaman bekliyorum dedi cuma günğ gidicez bakalm.bu arada gögüs hassasiyetiniz nasıl benşm iki gündür siskinliğinde bi azalma var sanki.göbeği çıkan varmı😌