Hale5555 canım ben sevmedim onu. Psikolojik olarak deterjan gibi hissettiğimden olabilir. Sadece ilk bir kaç nefes içime çektiğimde iyi gibi geldi ama sonra biraz daha kullandığımda Keşke kullanmasaydım dedim. Bana yaradı mı bilemiyorum az kullandım aralıklarla kokladım nefesimi içine çektim falan. Ama daha sonra kullanmadım. Doktorum sıkıntı olmaz kullanabilirsiniz demişti. Bence bu dönemde morale çok ihtiyaç var. İyi şeyler düşünmeye iten şeyler izleyin, dinleyin. Sağlıklı kahvaltılar, öğünler, bol su, bol sıvı, meyveler… bal,zerdeçal,elma sirkesi,zencefil bunlarla karışım yapıp macun gibi sabah akşam 1 kaşık içtim ben. Zencefil çayı da boğazlarıma iyi geliyordu. Toz zencefille yaptığım çayı daha çok etkili buldum buarada. Çok geçmiş olsun. Geçecek merak etmeyin. Moralinizi yüksek tutun. Psikoloji de insanı fiziksel olarak etkileyebiliyor. Psikoloji çok önemli. Bir de ben iki kez falan ağlamıştım burnum açılmıştı. :) tek O iyi tarafıydı ağlamanın. Bir de içimi dökmüştüm :) odanızı havalandırın havalar çok güzel. Geçecek siz hiç merak etmeyin.