Hale5555 evet canım biraz da hamilelik etkiliyor sanırım. Bende de olmuştu. Uyumak çok iyi geliyordu. Hatta uyurken öksürmüyordum da. Hamilelikte zaten olan arada uyku hali, halsizlik durumu var bir de koronadan dolayı daha fazla hissediliyor olabilir. Çok az kalmış, günler çabuk geçiyor. 4 gün sonra özgürsün inşallah.