Arkadaşlar bende son adete göre tüp bebekle 6+6 da karından baktırdım kalp atışını duyduk ama bebeği göremedik doktor göstermiyo seninki çok dedi bir sorun varmıdır sizce doktor yok dedi ama cok tedirginim yinede böyle olan varmı yani zar zor bir nokta buldu önceki muayenede görmüştük pirinç tanesi kadardı