badembid Sumya kalp atışı duymak için😌 ilk kontrole öğrendiğimde gittim dış gebelik vs var mı diye baktı çok şükür normal dedi 2 hafta sonra kese kalp beraber bakarız dedi onu bekliyorum şimdi😇😇
Mevsim36 sukufee01 Benim de 2.gebelik 5+4 bebeğim de küçük aslında ama elhamdülillah ikinci kere Rabbim bu nimeti verdi. Aslında cinsiyete kadar da gitmek istemiyorum ama bakalım
Hatice-31 Tugcesusam yok kuzum şimdilik her şey normal inşallah hep böyle geçer sende var mı peki bulantı
Tugcesusam Hatice-31 benimde herşey normeldi buhün midem yanması bulanması farkettim kokular çok keskin hiç koku istemiyorum
Hatice-31 Mrvalltn şimdi daha erken olduğu için devlet hastanesine gidiyorum inşallah 3 aydan itibaren özele gitcem peki siz
Lilyrose 6+4 🐣 17 günlükken hamile olduğumu öğrendim 4. Haftada kesesini gördüm çok şükür bayram sonrası da kalp atışı için gitmeyi düşünüyorum