HabibeKerim çok şükür bizde bugün gördük keseyi de bebeği de. 6 haftalık dedi doktor. Sabahtan gittiğimizde sadece keseyi gördü. Bebeği nokta halinde görüyorum ama yine de bir radyoloji görsün dedi. Öğleden sonra daha ayrıntılı bakılması için obstetrik usg yapıldı. Orda gördük çok şükür. Minicik. Aklım çıktı. Boş gebelik diye çok korkmuştum. Kese kocaman gözüküyor içinde bebeği bulamadı. Bu vesveseler bizi mahvediyor. Neler geldi aklıma. Üniversitedeyken embriyoloji dersinde gördüğümüz her kötü şey geldi aklıma. Ve bunların hiçbirini eşime yansıtmamaya çalışmak. Allahım çok şükür gördük bebeği. Bebeğin kesesinin etrafında sıvı varmış. Düşük riski için iğne verdi. Hafta 1 vurulacağım. Birde guatr çıktı. Onun içinde ilaç verdi. Progestan ve diofol devam. Ama bebeği gördüm ya geri kalanı duymadım bile. Gerçekten anne olmak delilik gibi bir şey. 2 hafta da ne hale geldim 😅