Geçtiğimiz hafta salı günü idrar testinde öğrendim hamile olduğumu. Yaşadığım ilçe çok küçük ve kadın doğum için çevredeki büyük illere gidiyorlar. Ben gidemedim tek yaşadığım ve pandemide başka ile gitmeye korktum. İlçedeki küçük bir özel hastane vardı oraya gittim. Betahcg 1320 çıkmıştı. Ama doktor çok ilgilenmedi muayene esnasında. Keseyi göremediğini söyledi. Haftaya idrara sıkışık bir şekilde tekrar gel dedi. Kaç haftalık olduğumu bile bilmiyorum. Son adet günümü hesaplayınca 5+6 gözüküyor programlarda ama ne kadar doğrudur bilemiyorum. Hamile olduğumu hissedip sevinemedim bile.