Bsra1111111 Haticeyn hmmm bilmiyorum ki bende fiyat araştırması yapsam mı ya bilemedim daha makul varsa çakmakta uygun ama hisar niye oyle dedi normal 3bin500 2500 ama tekrar sor istersen
Haticeyn Bsra1111111 yok bugun ogrendim hatta yazdi kagida 3500 olmasinin sebebi gece olursa eger cocuk doktoru yokmus gece nobetci ozel olarak geliyormus gunduz olursa 3200 dedi ama yinede fazla
Bsra1111111 Haticeyn evet gece gece için fiyat yüksek bende detaylı ogrencem birdahakine pardon kadriyeye gidiyorsunuz dimi isterseniz cakmak fundaya gidin
Ipek123 MS92 merhaba sedef hnm dan memnun musunuz acaba ben de aynı hastaneye basladım ama dr um zeynep hnm
Haticeyn Bsra1111111 cakmak fundaya karar verdim aynen arastrdim memnun olan cok var dogum ucretide gayet uygun 1500 mus normal dogum.sezeryanda 2200
Bsra1111111 Haticeyn benim kuzenim memnun kalmadı ya benim eşimin teyzeleri yengesi falan hep onda doğdu hepsini Sezeryan yaptı kuzenim diksinde anormallik var nasil anlatsam tuaf ya canım banada git falan dediler Peki onda gece nasıl oluyormuş qcaba fiyatta
Sevalbasarr Bsra1111111 gerçekten çok iyi bi doktor bir zamanlar birlikte çalıştık şimdi hamileyim, başka doktora gidiyodum ama artık ına devam edicem
Bsra1111111 Sevalbasarr özgür hanım mı ay aşko bilmiyorum neyapcagimi şaşırdım ya gece ücretleri nasil oluyor kiz doktor önceliği normal mi dogurtuyor yoksa hemen sezeryanmi yapıyor acaba pazartesi ona gidip bilgimi alsam eşim kredi çekti 5bin tl ödüyor her ay ev kira bende kafaya taktım suanda Ama bu gittiğim doktorda cok iyi bilmiyorum
Sevalbasarr Bsra1111111 onun herzaman doğum kararı hastana yöneliktir, hangisi uygunsa ona karar verir, eğer hasta normal doğum isterse sağlığını ön planda tutarak sonuna kadarda gider, muayene 110 tl ama doğum fiyatlarını inan bilmiyorım canım
Bsra1111111 Sevalbasarr tabi canım orası öyle ebeleri falan nasıl iyi ilgileniyolarmi ben çok korkuyorum oyuzden özel tercih ettim de az xok bilgilerini anlatırmisin
Bsra1111111 Haticeyn canım bir arkadaşım var kesisi cok küçük sanki çocuk çıkmamış kuzenim kesisi büyük yani doktrdn doktora farkmi var ne bilmiyorum 3 sene once ozmanda vardi estetik dikilmiş
Bsra1111111 Haticeyn cok ağrısı olmustu hemşireler acımıştı onu öyle gördüğümde cok üzülmüştüm sonra geçen sene kızı oldu ikinciye bunda böyle bir ağrı çekmedi söyle bilmiyorum fatosta oldu el agirligimi acaba
Haticeyn Bsra1111111 doktordan doktora.fark vardir tabiki illa ama ay tamda ona karar vermisken smdi .kafam karsiti
Haticeyn Bsra1111111 bilmiyorum ki benm.normal ilk dogumum suanda da hersey normal gözüküyor ama bilemedim
Haticeyn Sevalbasarr evet afiyet hastanesindeyken ilk hamileligimi ogrendigimde ona gitmistim ama hastaneden ötürü birakmistim ben hastane icime hic sinememisti ozman smdi hisara gecmis ama nasl.doktorsur pek bilgim yok
Sevalbasarr Haticeyn evet bizde afiyette birlikte çalıştık, bence iyi ilgili bi doktor ama tabi doktor hasta ilişkisi herkes aynı elektriği alırmı bilemem :)