Ipek123 En başından beri Sedef Hanım’a gidiyorum. İşini yapan bir doktor çok güler yüzlü samimi diyemem ama takibini ve bilgilendirmesini iyi yapıyor. Bu da bana yeterli geldi. Bir de çok yoğun ulaşmak zor oluyor. 36+1 haftalığım bu arada. Sona geldik sayılır. Tecrübesinden sanırım içime siniyor değiştirmek istemedim.