Emregizem ben ilk oğluma ona gittim şimdi 2. Hamileyim gerçekten iyi bir doktor hani işini biliyor ya ilgileniyor ilk hamileliğimde krem sürmeyi bile gösterdi karnıma ama şimdi fiyatlar biraz pahalankis geçen hafta gittim 150 idi 3 yıl önceye göre tabi bide Via hospitalin yerinde şuan çok güzel olmuş hastane