Jdjvj Leylaalin Amin canm bnm inşallah sagsalim kucağımıza alırız ya gün yaklaştıkça agrılarım çogalıyo uyuymym doğru düzgün
Hellolo 33 haftalık olduk nasipse bu hafta yıkayıp ütüleyeceğim çantayıda bu hafta hazırlarım heralde heyecan korku ağrılar sancılar karmakarışık bir durumdayım 😄 birde sıcaklar Bursa’dan selaaaam 🥲
Ebru92 Ya şey sorcam gümüş kapak falan aldınız mı ben ihtiyaç olursa alayım diye düşünüyorum ama 🤷🏻♀️
Zehraaa98 Ebru92 ben aldım canım bızımde her seyımız hazır 33+0 beşiğide geldı dün yorgan yastık yerleştirdim hep kıyafetlerı üyüledim kaldırdım bı eksıgımmyok hastane cantasıda hazır
irmsm Zehraaa98 ben yorgan almadım pşke takımı aldım birde battaniye bebek için hem yazın gerekmez fiye düşündüm hemde bebekte yorgan tehlikeli diyorlar bilemedim kışa doğru almayı düşünüyorum
Kemalinannesi Jdjvj bizre 32+3 olduk şükür ☺️ erken doğum tehlikesi var 29. Haftadan beri oyüzde 29dan itibaren çantamız odamız herşeyimiz hazır umarım haziranda gelir ☺️🤲
minikserce00 ogrencianne35 kızlar bende hazırladım da sımdı kapalı kalacak ya kıyafetler kokmaz mı hanı belli bır sure sonra kokar gıbı oluyorlarya
ogrencianne35 minikserce00 kokmaz zaten sezeryan olursam ki büyük ihtimal öyle olacak tarihim belli çıkarıp tekrar utuleyecegim herşeyi ben yazliklarimi hurca koyup kaldırıyorum sonuçta giyilmedigi için dolapta dura dura tozlaniyor çıkarttım hiç bir koku da yoktu yıkandığı gibi mis gibiydi
minikserce00 Jdjvj valla hazır artık ıkı ıc parca benim eksıgım var onuda hal ederım hemen beklıyoruz artık
Kimkibu Jdjvj hersey hazır gibi ama hastane cantamız daha hazır değil bayram tatilinde hallederim diye düşündüm hem eşimde yardımcı olur bana bazı şeylerde bakalım😊 32+6 olduk bizde