irmsm Zehraaa98 ben yorgan almadım pşke takımı aldım birde battaniye bebek için hem yazın gerekmez fiye düşündüm hemde bebekte yorgan tehlikeli diyorlar bilemedim kışa doğru almayı düşünüyorum
Sevi36610 Sermec27 @Jdjvj bende 31+1 im.bende bebek bazen toparlanıyor kanımda bir sertlik oluyor ama bende ağrı sızı yok sizdede oluyor mu bu durum?
34_21_23 Sevi36610 braxton hicks kasılmaları bunlar. Normal olması gereken şeyler hafta ilerledikçe sıklığı artacaktır merak etme
Sedagmlksz Sevi36610 bende de oluyor bikaç saniye bi tarafa toplanıyo okşuyprum konuşuyprum geçiyo belki sırtını bi yerini dayıyo diye düşünüyorum
Sevi36610 Sermec27 bugün oldu ilk kez benim sık oldu biraz endişe ettim bende.ilk gebelik olduğundan anlamıyorum da kasılmamı değil mi Die .