SerpilEsra Ben kendi adımi vermem eşimin veririm her yerde eşimin numarasi vardır çünkü açmam yabanci numara ben bı kere bı yemek siparisi vermiştik gorumcemle evi bulamamış çocuk aradı beni neyse çok sonra tekrar aradılar beni eşim yanımdaydı ona verdim prensibimdir bekarlıgimdan beri açmam yabancı numara açtı birini sordu kapadı yanlış aradı belliydi yani eşim vatsabina kaydetti resmine falan baktı ama sinir küpü tabi o arada tuttum gorumcemi aradım abla bu çocuk geçen yemek getiren değil mi beni aradı yanlışlıkla falan diye o müdahale etti hemen evet ablam yanlış anlama bilmem ne diye öyle sakinlestirmistik ilk evlendigimiz zaman benimkide öyleydi şimdi de halen var ama kargoma alışverisim in evimize gelmesine falan karışmaz artık hele hamile kaldım kapalı bı gevşeklik geldi adamın üstüne rahat bırakıyo 😂😂