SerpilEsra Mom54544 of yok ya nerde bizde acikken sacimi hep topatirdi hic acik braktirmazdi tartisirdik hep tesetture girdim 3 yil oldu halen karisir birseylerime
Mom54544 SerpilEsra Allah yardımcın olsun zor öyle koca ile inşallah senin eşinde düzelir zamanı gelir de bı an önce
SerpilEsra Bu arada gittim geldm markete kasiyerle konustum ebeveyn oldukca aliyoruz nereye birakacaklar yoksa cocuklarini dedi sanirim vakaya sehire gore degisiyor😊
SerpilEsra Pambix nasil demeyeyim benim adima kart yok online odeme yapsam esime kod msj gidecek ne bu demeyecekmi
SerpilEsra Beyzan evet canim aliyorlar vaka sayilari sehrlere gore degisiyor bazi aktuellere yasak gelmis sehirlerde
Beyzan SerpilEsra evet onu duydum bence mantıklı insanların sadece ekmek gibi temel şeyler için dışarı çıkması daha mantıklı. Kimse tencere tava almadi diye ölmez 🤷🏻♀️
SerpilEsra Beyzan aynen ya kapanmadan once bi gidiyordum tiklim tiklim aktuel icin birbirlerine giriyorlar
SerpilEsra metehaninannesiii kuzum gittim ben ama cocuksuz sordum yinede aliyoruz dedi sehirdeki vaka sayilarina gore degisiyor herhlde
metehaninannesiii SerpilEsra eşim.bolge sorumlusu canım benim şokta onlar mesela almıyor yasak normalde ama dediğim gibi bazı marketler alıyor polis gördüğü an ceza yazıyor sen yine de dikkatli ol kuzum