Fetiyee Ben eşimin kalmasını istiyorum ne kadar tecrübesiz de olsak birlikte yapıcaz herşeyi hem güzel bi anı olacak hem de kendime güvenim gelecek, bebeğimin sorumluluğunu en başta kendim almak isterim annemle kalırsam sanki ona güvenmiş gibi olacağım zaten eve geldikten sonra herkes ayrı bişey söyleyecek