Fetiyee Semrakrbck devlet özelden daha sıkı sanırım covıd yüzünden. Ama mutlaka siznle ilgilenen olur
Semrakrbck Fetiyee bilmiyorum ki tek korkum sezaryen olursa ani bir değişiklikle kimse yokken zorlanırım
MDT Fetiyee evet sormak istediğim başka şeylerde var hastaneye. Bir de eşimin fikrini sormam lazım. Belki o kalmak ister eğer öyle isterse onu kıramam
Hamide_Ahmet Fetiyee evet yok ben özelde yapmayı düşünüyorum doğumu peki hepsi içinde mi oluyor ücret doğumdan sonra yatış bebegin kontrolü
Minnakkannesi Fetiyee benimki de özelde üzüldüm ya iki kişi olsaydı bari peki ziyaretçi kabul ediliyor mu
Fetiyee ikiponcik_annesi bende avrasya gop a gidiyorum,bize test olması lazım dediler. Hastaneye göre durum değişiyor sanırım😊
Fetiyee MDT valla ben en başından beri oğlumun çok beklemeyeceğini hissediyorum nedensizce😂 bakalım ne zaman gelicek
Fetiyee selinn_ işin içinde farklı şehir durumu var 🙈 sağlıkla kavuşun inşallah🥰 herşey gönlünüzce olsun
MDT Fetiyee benim eşim 7 aylık doğmuş. Kızı da ona çekecek diye korkuyorum bazen. Şuan 7. Ayın içindeyiz sürekli kendimi dinliyorum bu aralar.🙄
Fetiyee MDT ya sağlıklı gelsinlerde bence zamanı hiç önemli değil. Benim kardeşim 6buçuk aylık doğdu,hatta yaşamaz bu bebek dediler şimdi hepimizden sağlıklı😂
Deryanur-devran Fetiyee açıkçası brn doğum yapalı 8 ay oluyor bana da öyle demişlerdi ama kayınvalidem ablam eşim kalmıştı 😅 bunda da annem olucak yine eşimle
Deryanur-devran Fetiyee inşallaaah ya eşin yanında olmaması çok kötü bir durum bilmiyorum ama ben kendimi olduğumdan daha dirençli iyi hissediyorum eşim varken inşallah sizede nasip olur 😅😍