Mavisannesi2 Fetiyee ilk hamileliğimde annem kaynanam ve eşim kaldı ama kabus gibiydi bu hamileliğimde sadece annem kalacak kaynanaö ve eşim kızımla evde bekleyecek en en en rahatı
Fetiyee Hamide_Ahmet tabi doğum ücretinin içinde. Ekstra masraflar hariç. İnşallah bebeklerimiz sağlıklı doğarda ekstra yatışlara gerek kalmaz🥰
sema12818 Fetiyee eşimle kalıcam eşimde hastanede çalıştığı icin daha rahat edeceğimi düşünüyorum. Birde o kadar hevesli ki kimseyi kaldırmaz yanımda 🤣🤣🤭