Fetiyee sezeryan olduğu için ben sadece uzandigim yerden emzirmeye çalıştım. Gerçekten iyiki de kayınvalidem kalmış diyorum evet belki bende bakabilirdim ama gerçekten zorlanirdim. Bı de ben ekstra covid olduğum için de guçsuzdum. Bence başınızda ilk etapta bilen biri olmali sonra zaten bol bol ilgilenicez😊