Fetiyee covit falan yoktu o zaman lar tabi kaynanam kaldı eşimde yanımda sayılırdı 17 25 de doğum oldu sabah 05.00 e kadsr eşim yanımdaydı annem i otogar dan almaya gitti evde bşrqz dinlendi sabah taburcu etmeye geldiler ama şöyle bişi de var o saat 5 e kadsr kızımın ihtiyaçlarını biz karşıladık kaynanam bikaç gün de kaynanasının alımda refakatçi kaldığı için yorgundu ve uyudu kaldı kızım da bikaç saat çıplak kalması gerekiyordu baktık kakasını yapmış değiştik eşimle sonra eşim dedi yeter artık bu kadar saat yazık bebek üşücek beraber giydirdik 😅😅