Fetiyee yanımda eşim kalacak refakatçi olarak. Bu süreçte yanımda olmasını isterim , ne annemin ne de kaynanamın refakatçi olarak kalmasını istemem eşim varken. Sebebi de eşim bir randevuyu bile kaçırmadan her defasında doktora muayeneye işini gücünü ayarlayıp geldi, başkalarının eşleri gibi işim var onunla bununla git deyip geçiştirmedi. Her konuda yanımda oldu ve destek oldu , doğumumda eşimi dışlayıp annemi ya da kayınvalidemi seçsem kendisini dışlanmış hisseder ve zaten böyle bir şey yapamam. Her anımda olduğu gibi doğum sonramda da yanımda o olsun isterim , hastanede hemşireler var zaten. Herhangi bir zorlandığımız noktada hemşireler gayet yardımcı olacaktır , tecrübeli bir kişiye ihtiyacımız yok. Araştırıp öğrendiğim kadarıyla ve eşimin hemşirelerin destekleriyle hastane sürecinde sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Eşim bebek bakım videoları izlerken bile merak edip yanımda öğrenmeye çalışan birisi , her konuda kendini geliştireceğine inancım sonsuz.