Avgulsah59 EsraGaziiiii Bende ilk aylarda 3 kg vermiştim şimdi 22. Haftamdayım dün tartıldım 6 kg almışım verdiğim kiloların üzerine. Korona döneminde kilo aldım onları veremeden 70 kg ile hamile kaldım bende çok fazla takılıyorum doğunca veremeyeceğim diye korkuyorum haftaya daha sağlıklı kilo alımı mümkünse sadece bebeğe almak için diyetisyene gitmeyi düşünüyorum .
EsraGaziiiii Avgulsah59 bence doğumdan sonrasını dert etmeyin her şekilde veririz şu an beni tedirgin eden bebeğim umarım çok kilolu doğmaz
momy_95 EsraGaziiiii 35. Haftam bitti 10 kilo aldım şeker diyetime uyuyorum. Aç kalıyorum çoğunlukla 😄
Tugbek 39 haftam 9 kilo son ay aldım ilk aylarda ne kadar az alsanız o kadar iyi. Sürekli yiyorum ama 37 haftamda kadar çalıştım hareketliydim daha Yeni ağırlaştım 😑
esinaltintaas EsraGaziiiii 27+4 haftalığız 3 kilo aldım iştahım açılmadı ,ara öğünlerde dikkat ediyorum çok su içiyorum birde yürüyüş yapıyorum her gün onun dışında herşeyi yiyorum kendimi hiç kısıtlamadım (salam, sucuk tarzı şeyler dışında)
demetinceyildirim EsraGaziiiii sağlıklı olunda gerisi önemli değil verirsiniz.Biz 32 haftalık olduk 3 kilo aldım henüz🐣
Nurfatih 24+1 haftadayız ve 2 kilo aldık dikkat etmiyorum ay onu yemiyim bunu yiyeyim demiyorum az ama öz aralıklıklı besleniyorum
EsraGaziiiii Avgulsah59 iri bebeğin normal doğumla doğması mümkün olmuyor ama iri benek demek içinde tabi bebeğin 4500 kg üstü olması lazım inşallah öyle olmaz 13 kilo alınca ben triplere girdim sanırım 😅gereksiz evham da yapıyor olabilirim inşallah sağlıcakla doğar bebişlerimiz
Vera_vera İlk üç ay 3 kilo verdim şu an 26+5 7 kilo aldım ben zayıfım diye dert etmiyorum kilo alışımı şu an 52 kiloyum düşünün yani