Bloggeranne_93 Ben 22+4 üm 3 bucuk kılo aldım bana fazla geldi ama doktorum hıc kılo almamıssın gayet ıyı dedi. Boyum uzun ve normal kılomda hamıle kaldım😊
haydibakalim Ates21 aynen canım ben de geceleri yoğurt tüketiyorum hep sabahları haşlanmış yumurta hem tok tutsun hem kalsiyum olsun diye yine alıyoruz inşallah biz değil bebekler alıyordur 😂 gün içinde midem kazınırsa da elma yiyorum miss
Rabiakru EsraGaziiiii 19. Hafta 11 kilo aldım 💁🏼♀️ Neden üzülüyorsun ki sağlıkla olsunda kilo verilir
EsraGaziiiii Rabiakru kilo vermekten korkmuyorum ama bebek iri olursa diye korkuyorum sezeryana mecbur kalırım
gizemozdemir90 Rabiakru kilo verilir tabiki ama sizin aldiginiz kilolarin bebege bir yarari yok aslinda. Yani 30 kiloda alsaniz, 15 kiloda alsaniz bebek plesentadan beslendigi kiloda dogar. Siz kalani kendinize alirsiniz
Rabiakru EsraGaziiiii kaç kilo ile hamile kaldın canım bende normal doğumdan aşırı korkuyorum direk bayıltsınlar çocuğum gelsin istiyorum 😂
-1706- EsraGaziiiii Ben 63 ile hamile kaldım. İlk aylarda dahi hiç kusmadım. 24+5teyiz ve ben 74 kiloyum. 🤦♀️ Artık kendinizi iyi hissedebilirsiniz. 😅
Rabiakru gizemozdemir90 evet ben zaten kesinlikle kendime alıyorum zayıf hamile kaldığım için (52 kg) şu dönemde aşırı aldım bebeğimde 5-6 gün önden gidiyor yani pek bişey farkettirmiyor ☺️
Zhrblt EsraGaziiiii bünye meselesi sanırım 51 le başladım ben 1 ay kaldı inşallah doğuma 65 diyebilirim
Vitaesmorte EsraGaziiiii 30+4 deyiz 11 kilo aldım😑 Acaba doğumdan sonra , doğum öncesi kilosundan sonra daha da zayıflayan var mı🤔 hamile kalmadan önce kilo vermeye çalışıyordum da 😬