EsraGaziiiii
Aaa kusura bakmayın normal doğumdaki zorluğunu düşünemedim. Benim sağlık problemimden dolayı direkt Sezaryen olmam gerekiyor yine sağlığımı olumsuz etkilemeye başladığı an alacağını söyledi doktorum 35 36. Haftamda doğabilme ihtimali çok yüksek. Bende erken doğma ihtimali var o yüzden önde gitsin kilo alsın en az 3 kilo doğar inşallah diye dua ediyorum o yüzden normal doğum ve zorluğunu düşünemedim 🙈♥️