Susamtanem1 ben iç zibinlari askılı aldım kısa kollu olanlar içinde katlanıp bebeği rahatsız eder gibi geldi
Eylül yaşadığınız yerde çok serin olmuyosa uzun kollu çıtçıtlı şeyler alabilirsiniz en kotu üstüne yelek falan giydirirsiniz yeni doğanlar çok üşür çünkü 40 günü gecincede zaten iyice hava soğumuş olur