Susamtanem1 Ceylam doğru söylüyorsunuz yakınlarımında uyardığı konu bu oluyor inşallah çok kaptırmam kendimi 🤭😅
Baloncuk41 Zıbınları kısa yada sıfır kol alıcam burda eylüldede sıcak oluyo uzun kolluları büyük ay alırım 6.9 9.12 gibi
Susamtanem1 Baloncuk41 bende genelde öyle yapmaya karar verdim bi iki tane yenidoğan için uzun kol alırım her ihtimale karşı