Susamtanem1 Evet zaten bebek giydirmek zor. Toplanıypr içinde. Hirde evde doğalgaz yanacak zatn. Zıbım dediğin atlet yani. Hiç gerek yok uzunkollulara he genede kalsın dışarı falan gideriz soğuk olur o zaman giydiririm dersen iki tane al. Ama ben hiç giydirmedim. Onun yerine zibin ince badi, normal badi olarak giydirdim disari giderken hava cok soguksa. Zaten kış evde geçer. Bu sefer hamileyim yine. Aralık sonu ocak başı soğum yine almayacağım. 😂