Jelybon geçmiş olsun, ilk gebeliğimde aynı şekilde kalbi durmuştu bende uyutarak kürtaj oldum, 15 dk sürüyormuş zaten uyuduğunda bir şey anlamıyorsun, uyandığında kanaman oluyor yaklaşık 15-20 gün benim damla damla sürdü diyebilirim ama çok şükür ne ağrım ne sızım hiç olmadı. Allah tekrar nasip ediyor üzülme, şimdi 24 haftalık oldum Allah’ım bunda kucağıma almayı nasip etsin