Jelybon çok geçmiş olsun canım,kürtajı hiç düşünme çok basit bir işlem sonrasında birazcık ağrın olucak,adet ağrısı gibi.O da zaten ağrı kesici falan verecek doktorun,onlarla hafifleyecek.Psikolojini iyi tut yeter,sağlıksız bir bebekti demek ki,Rabbim sağlıkla tekrardan nasip eder inşallah hayırlısıyla,hayırlı zamanda💕