Jelybon msahin Çok teşekkür ederim.Iyiyim.Hic bir şey hissetmedim. Çok stres yapmıştım. Ama korktuğum kadar yokmus. Çabuk toparladim. Agrım da yok.Baya iyi durumdayim. Sadece o psikoloji kötü. Ama en kisa zamanda atlatırım insallah. 🙏
msahin Jelybon iyi olmana sevindim canım evet bunu yaşamak çok kötü ama işte insanın başına her şey geliyor 🙁 birileriyle konuş içini dök sonra da sürekli düşünüp kendini üzme. kendini toparlayınca yine olur canım sağlıkla inşallah.🤗
esra572 Jelybon basın sağolsun canım benimde 9+5de durmuştu kalbi. Rahiminden söküp aliyolar da içimizden asla.. kürtaj da basit geçiyor sormak istediklerini sorabilirsin
Alinamoms Jelybon hayır hiçbirşey hissetmiyosun uyanıncada ağrın bile olmuyor sadece kanaman oluyor o kadar. Korkulucak birşey değil. Rabbim sabır versin.