Senatuna71 hamilelikte cıktı işk gebeliğimdede cıkmıştı onu dıyetle falan kontrol etmiştik bebektede suyunda kılosunda sıkıntı yoktu. Ama bunda gelişimi biraz onden gidiyor bu sefer insülin kullanıyorum ama aile geçmişinde diyabet var babam ve baba tarfım hepsi şnsülin kullanıyor bendede cıkar yani kalabilir gebelikten sonra ceker